Pamiętajcie o regeneracji.

Pamiętajcie o regeneracji.
U mnie to zwykle środa i któryś dzień weekendu.

Często widzę jak początkujący i średnio zaawansowani trenują 6-7x w tygodniu. Nie jest to dobre rozwiązanie jeżeli chcecie budować mięśnie. Pominięcie ważnego punktu jakim jest regeneracja i właściwe odżywianie w trakcie odpoczynku, to krótka droga do przetrenowania i zahamowania wzrostu.

Redukcja tkanki tłuszczowej przy treningach 6-7x w tygodniu i sesjach cardio trwających godzinę, "wspierana" głodówkową dietą (co często można spotkać w różnych planach) to droga do przemęczenia, stresu dla organizmu, nasilonego katabolizmu i gorszego wydzielania potrzebnych nam hormonów. Dalej już tylko tracimy mięśnie i nie chudniemy.

Pamiętaj więc o odżywieniu organizmu i o odpoczynku!

Potrzebujesz spersonalizowanego planu treningowego i dietetycznego? Zapraszam:
kamil.akielaszek@gmail.com

Zobacz pozostałe aktualności

Referencje

Jak zacząć trenować

Wystarczy się ze mną skontaktować telefonicznie 664 432 556 lub przy pomocy formularza kontaktowego.
Otrzymasz ode mnie ankietę, po której wypełnieniu będę mógł określić dla Ciebie szczegółowy plan działania.

Image CAPTCHA

Partnerzy